Saturday, May 21, 2011

maaf; orang kata.. of love


orang kata, first love remains in our mind.
orang kata, cinta pertama susah nak lupa.
orang kata, love at first sight selalunya leads to a happy ending.
orang kata, we'll know it's him, bila first time nampak, hati kita cakap it's him.
orang kata, mencintai tak semestinya memiliki.
orang kata, if we love someone, let him go. if he returns, he's yours forever.

tapi,

tu semua kan, orang kata.
macam mana kalau, kita sendiri tak sedar, siapa first love kita.
macam mana kalau, love at first sight, hanya kita yang rasa.
macam mana kalau, we know that it's him. tapi dia still deny his own feeling.
macam mana kalau, bila kita tak memiliki, life seems impossible untuk diteruskan.
macam mana kalau, i really love him, and the bond is too tight, it seems impossible to let go.

cinta bukan setiap masa indah.
malah cinta palsu lebih banyak daripada cinta yang sejati.
cinta bukan selalu membahagiakan.
malah cinta selalu menyakitkan when it's treated wrongly.

maaf andai bicara ini membuat anda terkesan.
saya tahu, kita tak sepatutnya menghambakan diri kepada cinta.
tapi, saya juga tahu, tanpa cinta, kita tak mungkin di sini.
jadi, maaf sekali lagi jika cinta terlalu dalam di hati saya.
kerana bagi saya, everything's of love.
maaf kerana saya hanya tahu mengungkap kata maaf.
maaf...

2 comments:

Dayah Badri said...

100% setuju =)) tak seindah mimpi yg semua nya end up ngan happy ending.

♥sugArplum♥ said...

=')