Friday, December 9, 2011

Contest I Love Animal

*banner contest yang sangat comel!*

hello.. assalamualaikum!
yeay! contest lagi. 
jom2 join ramai2.. hehe.. 

first of all, siapa tak sayang haiwan kan? 
lagi2 haiwan2 comel macam kucing, arnab etc. 
dulu ada 17 ekor kucing kat rumah saya.
my favourite, kucing parsi putih. nama dia Donna. 
sangat cantik. macam angel. 
tapi tiada gambar donna lah nak letak kat sini. hehe. 

okay, tapi sekarang saya taknak cerita pasal donna. 
sebab haiwan yang paling saya sayang ialah...


handsome kan? ;)
kenapa saya sayang kuda? 
sebab saya rasa kuda sangat handsome! 
dan saya rasa, kuda boleh jadi kawan saya. 
lagi satu, saya suka sangat tengok kuda. 
they symbolize freedom and power. 
cewahh.. tapi betul kan? 
kuda macam gagah je. 
nampak masculine je. macho lah! cehh2.. hehe.. 
but above all, no words can describe my infinite obsession towards horses. =)
i'm speechless towards this wonderful creation. subhanallah~

tengok. handsome kan?


oh, ini haiwan mitos. tapi tetap handsome.


ini juga~


~the end~

maklumat lanjut boleh refer kat penganjur - cik aimi


*p/s: ada tak sesiapa yang nak bagi birthday present seekor kuda kat saya? macam encik macho Farid Kamil bagi pada cik cantik Diana Danielle =) 

*p/ss: gambar ihsan encik Google =)



No comments: