Monday, December 13, 2010

~ K I S S A B L E ~

0oh.. da seminggu aku terasa sexy mcm angelina jolie.. luscious lahh my lips.. uuu.. semuanya pasal ulcer tersayang yg setia bersama aku setiap detik dan waktu.. susah mahupun senang.. it's adorably kissable.. hahhahahah.. ape tah aku merepek ni.. oke.. back to reality.. shoot! gila saket lahh bnde ni.. waaa.. muncul sampai 5 skali.. kt bibir pulak tu.. sbb ni laa yg luscious jap ni.. huhu.. oke the pain is like "what"??? trying my best to endure it but still.. it does HURT.. so much.. huuuu~~~ hell-oh.. aku da letak garam.. bonjela.. everything.. tp tak sembuh2 pn.. haihh.. speechless lahh now.. nk bukak mulut pun susaa.. hahah.. the best part.. mkn pn susaa.. =.=".. hehehe.. minggu ni pulak dah 3 kali aku jejak klinik cfs IIUM ni.. atas beberapa sebab berbeza laa.. tp.. tak kira.. sok aku nak gak jmpe cik puan doktor tersayang.. tak tahan dah kott.. yg tak bole blah.. keje bleeding je.. dlm kelas ke.. tgh2 jalan ke.. mana2 je laa.. haha.. yg ni aku pn tak tau da nk ckp cne.. sakitt lahh! tkpe.. tahan sikit.. bak kata kwn2 ku.. "seminggu dua ni laa pulak ada asset sexy lips.. hahaha" mcm tu pulak ke.. ape2 je laa.. erm.. ;]

*p/s: sbnrnye aku da taktau nk tulis apa.. merepek je kott mlm ni.. heeeee~~~

No comments: