Sunday, May 20, 2012

Doraemon, spanar, dan #schoolmemories

Assalamualaikum!
Hello readers..
Have been so much on the web ever since I've started my holiday (yeay!) oh, nanti saya cerita tentang tamat asasi pulak ea ;)

dua tiga hari ni, kat twitter sibuk trending tentang #schoolmemories.. well, ni yang nak share ni haa... (mode:Mak Joyah dengan jiran sebelah rumah di Kg Gajah Terbang)


overview;


close ups;









and the rest is history... takdelaa.. haha.. 
fine lahh masa sekolah dorang memang panggil aku doraemon ke 7-eleven ke shopping complex pon boleyy..  ceyt!
aku memang jenis orang yang kalau boleh nak ada segalanya walau di mana aku berada (puii!)
fadi kata, serabut jugak sebenarnya.. ye lahh, try bukak locker aku pastu cite apa yang takde (?)
nampak tak kat atas tu? spanar. yes, memang spanar pun aku ada -.-'
jadi?? tak boleh ke ada spanar dalam kehidupan seharian??
encik hafizz ni memang lahaii.. bersungguh2.. tengok semula;

ciss (_ _!!)

jadi, kesimpulannya...

apakah persamaan gadis comel ini;
*p/s: air memang kalau 1 gelas je tak cukup ;p 
nnt saya cerita tentang JJCM @ Fullhouse bersama cik Fadi pulak ye~ ;D


dan makhluk biru ini;
(?)

oh, mungkin persamaan terletak pada aspek keCOMELan melampau, ketembaman serta kepadatan dan kebulatan pipi, dan juga kecintaan pada MAKANAN. hoho~

*fine laa.. juga pada poket yang mempunyai segalanya bak 7-eleven -.-'



No comments: